Lapkričio gale, Dubajuje, viena didžiausių pasaulio e. prekybos platformų „eBay“ surengė kasmetinį renginį, skirtą apdovanoti besivystančių rinkų verslus už išskirtinius jų pasaulinio eksporto rezultatus. Tarp apdovanotųjų – ir Lietuvos mados aukcionų bendrovė „Poppri“, kuriai ceremonijos metu buvo įteiktas pagrindinis „Geriausio metų eksportuotojo“ apdovanojimas.
Į pirmą kartą Dubajuje surengtą renginį „eBay“ sukvietė 100 didžiausių savo platformos pardavėjų iš Europos, Indijos, Vidurinių Rytų, Lotynų Amerikos ir Pietryčių Azijos regionų. Šių metų apdovanojimuose dalyvavo net 16 lietuviškų įmonių. Ceremonijos metu dalyviai dalinosi savo sėkmės istorijomis, džiaugėsi pasiekimais ir pasakojo apie ateities projektus.
Kaip pasakoja Vidmay Naini, „eBay“ pasaulinių besivystančių rinkų generalinis direktorius, glaudus įmonės ir pardavėjų ryšys yra vienas pagrindinių faktorių, lėmusių „eBay“ įmonės sėkmę. Atstovas įsitikinęs, kad tokios partnerystės yra puikus būdas plėsti pasaulinio eksporto mastą ir gerinti ekonomines sąlygas visuose pasaulio regionuose.
„Visos „eBay“ bendruomenės vardu dėkoju už jūsų pasitikėjimą ir norą bendradarbiauti. Tikiuosi šie apdovanojimai atspindės nors dalį mūsų dėkingumo už jūsų sunkų darbą, diegiamas naujoves ir atsidavimą siekiant meistriškumo“, – kalbėjo V. Naini.
Apdovanojimuose sublizgėjo Lietuvos įmonė
Renginyje buvo apdovanota dvylika įmonių už jų išskirtinius pasaulinio eksporto pasiekimus 2023 m. Pagrindinis šių metų apdovanojimas „Geriausias metų eksportuotojas“ atiteko Lietuviško kapitalo mados aukcionų bendrovei „Poppri“, „eBay“ platformoje žinomai „Poppri Fashion Auctions“ vardu.
„Jaučiamės išties pakylėtai. Šis apdovanojimas – ilgus metus trunkančio, sunkaus ir kruopštaus visos mūsų komandos darbo įrodymas. Tokie apdovanojimai tikrai įkvepia ir skatina nesustoti tobulėti, mokytis ir plėstis. Dar kartą dėkojame „eBay“ už suteikiamą galimybę mūsų prekės ženklams, kurių šiandien turime virš 5000, būti laisvai matomiems ir pasiekiamiems visame pasaulyje“, – teigia „Poppri“ generalinis direktorius Rolandas Tarnauskas.
Pasak R. Tarnausko, įmonės sėkmės formulė susideda iš daugybės komponentų, tačiau pagrindiniu sėkmės garantu e. prekyboje visuomet bus teisingas produktas, teisingoje vietoje.
Prieš dešimtmetį užgimusi unikalaus verslo idėja
„Poppri“ pradėjo bendradarbiauti su „eBay“ dar 2012 m. Įmonės atstovo teigimu, tai buvo vienas sėkmingiausių ir reikšmingiausių žingsnių sėkmingos plėtros link.
„Tam, kad aukciono verslo idėja taptų veiksminga, reikėjo tarpininko, kuris jau turėtų specialiai aukcionams sukurtą ir sėkmingai veikiančią infrastruktūrą. „eBay“ tuo metu buvo vienintelė pasaulinė e. prekybos platforma veikusi aukcionų pagrindu, todėl ir pasirinkome ją kaip pagrindinę verslo partnerę“, – pasakoja R. Tarnauskas.
Idėja sukurti garsių prekių ženklų rūbais ir aksesuarais aukciono principu prekiaujantį verslą kilo prieš maždaug dešimtmetį. R. Tarnausko teigimu, tuo metu e. prekybos pasaulis jau buvo perpildytas unikaliomis mados prekėmis, kurios dėl tuometinės internetinės prekybos nepatikimumo būdavo vangiai parduodamos.
„Pirkėjai nuolat susidurdavo su dilema – ar pirkti garsių prekių ženklų gaminius gerokai permokant, ar pirkti pigiau, tačiau be jokių saugumo garantijų. Nuolat tekdavo abejoti, ar daiktas bus autentiškas, ar jo aprašas teisingas, ar prekė bus pristatyta laiku ir t.t. Apjungiant šias pirkėjo patirtis ir tai, kas yra visų vertinama, bet yra nesėkmingai parduodama globaliu mastu, gimė mintis rinkai pasiūlyti naują alternatyvų apsipirkimo būdą – aukcionus – ir leisti pirkėjams patiems nustatyti prekės vertę“, – pasakoja R. Tarnauskas.
Šiais metais net 12 „eBay“ platformoje prekiaujančių įmonių buvo apdovanotos vienoje iš keturių kategorijų: „Geriausias metų eksportuotojas“; „Geriausiai eksportuojantis šeimos verslas“; „Geriausias metų klientų aptarnavimas“ ir „Kylanti žvaigždė“.
Pranešimą paskelbė: Matas Žutautas, UAB "coagency"