Technologinė pažanga turi įtakos šiuolaikinei žinių visuomenei. Informacinių technologijų plėtrai padarius didelį šuolį, mokymo priemonės turi būti interaktyvios ir orientuotos į ateitį, skatinančios naujus savišvietos bei mokymo metodus. Mokymo procese sutinkama vis daugiau esminių iššūkių ir pokyčių. O pedagogas šiuolaikinėje mokykloje turi pasižymėti ne tik bendrąja pedagogine kompetencija, bet ir edukacinių idėjų bei inovatyvių technologijų taikymo kompetencija.

 Šiaulių profesinio rengimo centro (PRC) Prekybos ir verslo skyriuje vyko praktinės dirbtuvės „Inovatyvių technologijų panaudojimas mokymo procese“, kurių tikslas supažindinti su naujausiomis technologijomis ir metodais, gebėti juos taikyti savo veikloje. Praktinių dirbtuvių organizatoriai – Šiaulių Simono Daukanto gimnazija, Šiaulių profesinio rengimo centras, Šiaulių universitetas, LieDM asociacija.

Šiaulių PRC direktorius Saulius Dargužas sveikindamas dalyvius, atvykusius į inovatyviausią Prekybos ir verslo skyrių, dėkojo organizatoriams už renginį ir galimybę bendraminčiams susirinkti, pasidalyti mintimis ir patirtimi. Šiaulių miesto vicemeras Justinas Sartauskas pasidžiaugė, kad ne tik Vilniaus ar Kauno mokyklų mokiniai turi galimybių naudotis moderniomis technologijomis, bet ir Šiaulių mokyklose aktyviai naudojamos inovatyvios technologijos. S. Daukanto gimnazijos direktorius Vytautas Kantauskas pristatė praktinių dirbtuvių idėją – išbandyti viską praktiškai ir išsinešti ne tik teorinių žinių, bet ir įgūdžių, keistis patirtimi, jis linkėjo kiekvienam dalyviui rasti kažką, ką galėtų efektyviai panaudoti savo darbe.

Praktinėse dirbtuvėse LieDM asociacijos prezidentė dr. Estela Daukšienė kvietė į diskusiją apie skaitmeninės visuomenės poreikius mokymuisi nuotoliniu būdu. Kartu su Šiaulių PRC profesijos mokytoja Rita Misiuliene ir VDU atstove Danute Pranckute mokė dalyvius naudotis inovatyviomis technologijomis stebint pažangą besimokančiųjų nuotoliniu būdu. S. Daukanto gimnazijos mokytojos Ričardas Gečas vedė robotikos užsiėmimą ir  kvietė diskusijai, ar tikrai robotika turėtų tapti būtinąja edukacijos dalimi. Montuoti video medžiagą mokė Šiaulių Universiteto dėstytoja Asta Margienė. Apie nuotolinio ugdymo platformą „Ateities inžinerija“, kaip naujas galimybes mokyklai, kalbėjo VGTU dėstytojas dr. Henrikas Mykolaitis, patirtimi apie atviros pamokos kūrimą panaudojant skaitmeninius išteklius dalijosi S. Daukanto gimnazijos mokytoja Liuda Lileikienė.

Pasibaigus praktinėms dirbtuvėms dalyviai džiaugėsi galėję sužinoti ir išbandyti inovatyvias technologijas, metodus, dėkojo organizatoriams už naudingas žinias ir sakė supratę, kad dar tikrai yra kur tobulėti.

Į viršų