facebookgoogle twitter instagram youtube krepselis

darbo laikas

telefono nr el pastas

Nevadinčiau jų kokteiliais, nes šiokią dieną nebūtina stiklines puošti spalvotais skėčiukais, pateikti šiaudelius ar kitus šitų gėrimų  atributus. Visi žemiau nurodomi produktų kiekiai skirti dviems gėrimo porcijoms.

Gėrimas su pienu ir vaniliniais ledais
Į plaktuvą pilame 1,5 st. pieno, dedame du grietininius ledus (žinoma, vaflinius ledų indelius pašaliname), truputį rudojo cukraus arba klevų sirupo. Viską gerai išplakame.

Gėrimas su kefyru, vyšnių uogiene ir bananais
Plaktuve išplakame 2 st. nerūgštaus kefyro, 1,5 banano ir apie 100 g vyšnių uogienės. Jeigu tik įmanoma, geriau naudoti skystą vyšnių uogienę. Žinoma, vietoje jos tiktų ir vyšnių sirupas, tačiau tai ne pirmojo būtinumo produktas ir dažnas jo namuose paprasčiausiai neturime. Be to mes visada už natūralius produktus!

Žaliasis daržovių gėrimas su kefyru
Į plaktuvą pilame 2 st. kefyro, truputėlį druskos, dedame gerą saują špinatų, perpus mažiau gražgarsčių (rukolų), supjaustytą saliero stiebelį, truputį krapų ir skiltelę česnako. Gerai išplakame. Šitoks vitaminais ir mineralais turtingas kokteilis labai naudingas tamsiuoju metų laiku, kuomet šviežių daržovių turime ne tiek daug.

Į viršų