Google Ads“ – efektyvi skaitmeninės rinkodaros strategija, galinti atnešti didelę naudą verslui. Tokie privalumai kaip didelė investicijų grąžą, pirmos pozicijos paieškos rezultatų puslapiuose, didesnis matomumas, didesnis prekės ženklo žinomumas, didesni potencialių pirkėjų srautai, nešantys didesnį pelną ir pan. – „Google Ads“ rezultatas. Tiesa, norint, kad ši skaitmeninė reklama veiktų efektyviai ir atneštų maksimalią naudą, jos kūrimą vertėtų patikėti profesionaliems skaitmeninės rinkodaros specialistams. Bet apie viską nuo pradžių.

„Google Ads“ – kas tai ir kaip veikia?

„Google Ads“ – tai „Google“ paieškos rezultatuose matoma žinutė, reklamuojanti konkrečią prekę ar paslaugą. Ši reklamos rūšis apmokestinama už žinutės paspaudimą bei klientų apsilankymus svetainėje. Kitaip tariant, kiekvienas gali pagal savo turimas finansines galimybes nusistatyti reklamos biudžetą.

„Google Ads“ plėtojama ne vienerius metus, todėl šiuo metu galima rinktis iš įvairių šios reklamos formų. Pavyzdžiui, reklama „Google“ paieškoje yra tinkamiausia tada, kai tikslinga skelbimus rodyti tarp paieškos rezultatų. O vaizdinė google reklama tinkamiausia tada, kai norima skelbimus rodyti konkrečioms auditorijoms jų lankomuose naujienų puslapiuose. Taip pat galima rinktis ir remarketingą, kai vaizdinė reklama rodoma vartotojams, apsilankiusiems konkrečioje interneto svetainėje, arba „YouTube“ reklamą, kai publikuojami vaizdo įrašai, paveikslėliai ir pan. Neretai būna, kad skaitmeninės rinkodaros specialistai siūlo naudoti kelias „Google Ads“ formas, tokiu būdu reklamą paverčiant dar efektyvesne. Bet kiekvienas atvejis yra individualus, todėl apie tai, kokia reklamos forma geriausia konkrečiai veiklai, reikėtų kalbėti su pasirinktu IT specialistu.

Dalykas, kurį privalu žinoti prieš užsisakant „Google Ads“ reklamą – būtina turėti kokybišką interneto svetainę ir žinoti, kur norite nukreipti vartotojus ir kokią informaciją jiems pateikti.

Kokią vertę verslui sukuria „Google Ads“?

Retas interneto vartotojas sudvejotų „Google“ galia, nes ši paieškos sistema jau ne vienerius metus išlieka lyderių pozicijoje – kai vartotojai naudojasi internetu, ieško norimų įsigyti prekių ar paslaugų, bando rasti juos dominančios informacijos ir pan. „Google“ populiarumą įrodo ir tai, kad per dieną šioje paieškos sistemoje atliekama apie 5 milijardai paieškų. Dėl šios priežasties ir „Google Ads“ reklamos efektyvumu nereikėtų abejoti. Ši reklamos rūšis turi ir daugiau privalumų, kurie itin aktualūs verslui.

Pavyzdžiui, „Google Ads“ duoda labai greitai matomus rezultatus, kai skelbimas rodomas pirmose paieškos rezultatų puslapio pozicijose. Prie „Google Ads“ reklamos privalumų priskiriama ir tai, kad ji padeda didinti prekės ženklo žinomumą, stiprinti jo vardą ir reputaciją, kuri būtina norint pelnyti lankytojų pasitikėjimą.

Verslininkai, kurie jau naudojasi „Google Ads“, sako, kad juos džiugina nuolatinė reklamos kampanijos kontrolė, stebėsena ir savarankiškai nustatomas biudžetas. „Google Ads“ leidžia valdyti reklamos biudžetą, nuspręsti, kiek norite išleisti pinigų kiekvieną mėnesį ir koreguoti tą sumą atsižvelgiant į reklamos našumą. Jei reklama veikia itin sėkmingai, biudžetą galima didinti ir tokiu būdu dar labiau pagerinti rezultatus.

Kiek kainuoja „Google Ads“?

„Google Ads“ kaina kiekvienam yra individuali, priklausomai nuo norų ir poreikių. Skaitmeninės rinkodaros specialistai sako, kad šios reklamos biudžetui galima skirti nuo keliasdešimt eurų iki kelių tūkstančių eurų per savaitę. Labai dažnai klientai nežino, kiek pinigų optimaliausia skirti „Google Ads“, tokiais atvejais pataria specialistai. Kaina nurodoma išanalizavus konkretaus verslo pardavimo procesus, konkurencinę aplinką, prekės ženklo žinomumą, turimą įmonės biudžetą, pageidaujamus reklamos tikslus ir pan. Profesionalus specialistas visuomet parinks tokią reklamos strategiją, kuri garantuos puikią investicijų grąžą.

Kaip tinkamai pasirinkti „Google Ads“ specialistus?

Jei nusprendėte pasinaudoti „Google Ads“ privalumais, turite tinkamai pasirinkti skaitmeninės rinkodaros srityje dirbančius profesionalus. Visada naudinga įvertinti pasirinkto specialisto įgyvendintus projektus, sėkmingai baigtas reklamos kampanijas.

Geriausia, kai IT komandoje su „Google Ads“ dirba profesionalūs, kvalifikuoti ir ilgametę patirtį turintys įvairių sričių specialistai: programuotojai, analitikai, dizaineriai, testuotojai ir pan. – jie visi svarbūs ir reikalingi „Google Ads“ reklamos kūrimui. Taip pat svarbu, kad specialistas gebėtų įgyvendinti ne tik įprastus, bet ir sudėtingesnius, didesnės apimties „Google Ads“ projektus.

Be to, profesionalūs „Google Ads“ kūrėjai visuomet sutartu laiku pateiks išsamią „Google Ads“ atsaskaitą, leidžiančią įvertinti reklamos efektyvumą.

Į viršų