facebookgoogle twitter instagram youtube krepselis

darbo laikas

telefono nr el pastas

Per pastaruosius metus matomas didžiulis elektroninės prekybos šuolis skatina verslus ieškoti modernių sprendimų ne tik užsakymų valdyme, bet ir visoje verslo logistikos strategijoje. Geriau panagrinėjus, galima pamatyti, kad šiuolaikinė logistika – daugiau nei tik prekių transportavimas ir jų srautų valdymas.

210331

Vienas svarbiausių ir didžiausių pokyčių visoje logistikos istorijoje – tiekimo grandinės procesų automatizavimas. Būtent tai padėjo pagrindą procesų efektyvumo gerinimui, o šiandien, informacinių technologijų pagalba, realiu laiku galima stebėti ne tik prekių srautus, sandėlio likučius, bet ir gabenamus krovinius. Ši evoliucija skatina vis daugiau kompanijų investuoti į sandėlio valdymo automatizavimą ir debesų kompiuteriją, siekiant maksimalizuoti visos tiekimo grandinės valdymą. Šiuolaikinė logistika apima gerokai daugiau procesų nei atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Neapgalvota logistikos strategija – didžiausia pradedančiojo verslo klaida

Sukurti patrauklią ir funkcionalią elektroninę parduotuvę pasitelkus šiuolaikines informacines technologijas – nesudėtinga. Daug daugiau dėmesio tenka skirti kokybiškos produkcijos atrankai, jos atsivežimui bei administravimui. Arba kitaip tariant – efektyviai verslo logistikai. Pastebima, kad nemažai jaunų internetinių verslų renkasi nesandėliuoti prekių ir siųsti jas klientams tiesiai iš tiekėjo. Toks pasirinkimas padeda sutaupyti, tačiau stipriai prailgina užsakymo pristatymo laiką ir mažina klientų pasitenkinimą bei aptarnavimo kokybę.

Iš anksto neapgalvota logistikos strategija gali tapti ir pagrindine jauno verslo patiriamų komplikacijų ar net žlugimo priežastimi. Vietos trūkumas sandėlyje ar įtrūkimai prekės pristatymo grandinėje, tokie kaip transportavimo metu dingstančios prekės, ilgai trunkantis jų atsivežimas, vėluojantys užsakymai, kiekių neatitikimai elektroninėje erdvėje. Menkas malonumas kartoti klientams, kad jų užsakytos prekės dar keliauja iš tiekėjo. Būtent todėl vis daugiau sparčiai augančių ar besikuriančių verslų yra linkę investuoti ne tik į prekių, bet ir į logistikos paslaugų kokybę. Šioje srityje įvykęs ryškus paslaugų įvairovės proveržis šiuolaikiniam verslui atveria itin palankias sąlygas ir galimybes tapti sėkmingu.

210332

Nuo sandėlio automatizacijos iki pilno užsakymų valdymo

Modernios sandėlio valdymo sistemos šiandien leidžia efektyviai rūšiuoti atvežtas prekes, stebėti jų likučius skirtinguose sandėliuose ir greitai bei sklandžiai suruošti užsakymų komplektus. Kai kurios logistikos įmonės siūlo ne tik sandėliavimo paslaugas, bet ir produkcijos galiojimo terminų administravimą, ženklinimą, instrukcijų spausdinimą, akcijų ruošimą ar net apskaitos dokumentų formavimą užsakovo vardu.

Kompleksinį paslaugų paketą teikiančios įmonės taip pat skatina perleisti visą užsakymų valdymą, tokiu būdu efektyvinant verslo plėtrai reikšmingus procesus. Užsakymų logistika vykdoma tiek sandėlio viduje, administruojant likučius ir pildant atsargas užsakant jas iš tiekėjo, tiek komplektuojant ir transportuojant iš išorės atėjusius užsakymus klientams.

Visa informacija apie keliaujančius krovinius – vienoje vietoje

Naujausios krovininio transporto stebėjimui sukurtos operacinės sistemos leidžia kelionės maršrute fiksuoti visus įvykius: nuo krovinio pakrovimo, sustojimų, maršruto pakeitimų iki krovinio iškrovimo. Visa tai yra pažymima virtualiame žemėlapyje, sistema informuoja apie menkiausius pakitimus. Toks išsamus stebėjimas leidžia išvengti klaidų, optimizuoti degalų išlaidas, pastebėti eismo kliūtis ir efektyviai bei greitai suorganizuoti maršruto pakeitimus, tokiu būdu išvengiant didelių krovinių pristatymo vėlavimų bei klientų nepasitenkinimo. Tokia informacinių technologijų integracija logistikoje reikšminga ne tik tarptautiniu mastu veikiančioms kompanijoms, bet ir vietiniams verslams, susiduriantiems su distribuciniais iššūkiais.

Šiandien logistikos įmonės gali perimti iš verslo visus logistinius procesus į savo rankas: nuo prekių įsigijimo iš tiekėjo ir jų sandėliavimo iki pilno užsakymų valdymo bei jų pristatymo klientams. Tokių paslaugų pasirinkimas daugeliui jaunų ar dar tik besikuriančių verslų – nemenka investicija, verčianti įsivertinti visus pliusus ir minusus. Tačiau būtent logistikos valdymo strategija turėtų tapti pirmuoju prioritetu, siekiant maksimalaus verslo augimo.

Į viršų