facebookgoogle twitter instagram youtube krepselis

darbo laikas

telefono nr el pastas

Tikriausiai mažai kas drįstų ginčytis su tuo, kad automobiliu važinėtis kur kas patogiau nei visuomeniniu transportu. Tačiau taip pat daug kas pritartų ir tam, kad automobilio išlaikymas kainuoja kur kas brangiau nei nuo taško A iki taško B keliauti autobusu.

Tad nusprendėme paklausti šiauliečių, vairuojančių automobilius, ar brangiai jiems kainuoja transporto priemonės išlaikymas.

Sutikti mūsų miesto gyventojai pasiskirstė į dvi stovyklas. Vieni teigė, kad išlaikyti automobilį jiems nėra brangu, o kiti neslėpė, kad vis dėlto tai brangus malonumas.

Taip pat visi vieningai tvirtino, kad degalams jie išleidžia daugiausiai, bet nepaisant to, dauguma jų  tikrai neiškeistų automobilio į visuomeninį transportą.

Margarita: „Jei automobilis negriūva – nebrangu“
– Jeigu automobilis negriūva, tai man jo išlaikymas kainuoja nebrangiai. O tų gedimų yra pasitaikę įvairių, bet, dėkui Dievui, kažkokių rimtų griūčių neturėjau. Tad vis dėlto daugiausiai išleidžiu degalams: jei nevažiuoju į užmiestį, o važinėju tik mieste, tai mėnesiui man užtenka pilno bako degalų, o tai yra 60 litrų, apie 60 eurų. Nemanau, kad tai yra labai brangu. Aišku, jeigu važinėtum visuomeniniu transportu, bilietėlis kainuotų pigiau, bet jei nori komforto, renkiesi automobilį.

Jolanta: „Važinėju ne Lietuvoje, o Vokietijoje“
– Matot, aš gyvenu ne Lietuvoje. Jau 20 metų gyvenu Vokietijoje ir ten važinėju automobiliu. Tad Vokietijoje išlaikyti mūsų mašiną mėnesį, įskaičiuojant ir įvairius remonto darbus, ir degalus, kainuoja maždaug 300 eurų. O tokia suma, kaip ir visur, vienam yra didelė, kitam įkandama. Be to, man atrodo, kad mašiną kiekvienas turi pasirinkti pagal pajamas – ar didesnę, ar mažesnę, ar galingesnę, ar paprastesnę.  Noras atsisakyti automobilio dėl to, kad jo išlaikymas per brangus, tikrai nekyla. Tiesa pasakius, niekada neatsisakysiu automobilio, geriau važinėsiu mažesne mašina, bet važinėsiu.

Aistė: „Nebrangu, nes važinėju tik mieste“
– Automobilio išlaikymas man tikrai nekainuoja labai brangiai, nes aš daugiausia važinėju po miestą. Tiesiog niekur toli nevažiuoju, nes turime dvi mašinas, tai į užmiestį keliaujame su vyro mašina. Žinoma, daugiausiai išleidžiame degalams. Tačiau pasakyti konkrečios sumos, kiek per mėnesį man kainuoja degalai, negalėčiau, nes viskas priklauso nuo to, kiek ir kur važinėji.

Darius: „Automobilių reikėtų atsisakyti“
– Galėčiau pasakyti, kad tai tikrai nepigus malonumas. Mano vaikas gyvena Vilniuje, tai ten jis praktiškai automobiliu nesinaudoja, nes važinėti visuomeniniu transportu yra žymiai pigiau. O šiaip juk vairuojant automobilį kainuoja viskas – draudimas, padangos ir kita.  Aš manau, kad automobiliu važinėtis logiška tik tada, kai važiuoji kažkur toliau, į kitus miestus. Bet šiaip tai yra brangus malonumas ir, mano manymu, automobilių reikėtų atsisakyti. Ateitis yra visuomeninis transportas.

Laimis: „Man nėra brangu“
– Ar tai brangu, ar nebrangu priklauso nuo to, kokį turi automobilį. Man išlaikyti savo mašiną nėra brangu. Per mėnesį tiek automobilio priežiūrai, tiek degalams išleidžiu maždaug 150 eurų. Iš tos sumos, žinoma, daugiausiai skiriu degalams. O šiaip nemanau, kad 150 eurų automobilio išlaikymui yra labai daug, tiesiog man tai yra įkandama.

Mindaugas: „Kai degalai buvo pigesni, daugiau sau leidau“
– Išlaikyti automobilį yra gan brangu. Vis dėlto kainuoja degalai, automobilio remontas, draudimas bei visa kita. Jeigu paprasčiausias automobilio remontas servise kainuoja 60–70 eurų, tai nemanau, jog tai yra pigu. O žiūrint į mūsų kelius, kuriais čia važinėjame, tai automobiliai tikrai gan dažnai genda. Daugiausiai pinigų, žinoma, išleidžiu degalams – per mėnesį apie 150–200 eurų.  Kai degalai buvo atpigę iki 70 euro centų, tai jau buvo galima daugiau sau leisti kur nors išvažiuoti, bet dabar vėl degalai kainuoja apie 90 euro centų, tai tas kainos pakilimas tikrai jaučiasi.

Į viršų