2012-12-20 21

„Romuvos“ progimnazijoje vyko tėvų konferencija „Metakognityvinių kompetencijų ugdymas progimnazijos edukacinėse erdvėse“.
„Romuvos“ progimnazijos archyvo nuotr.

„Romuvos“ progimnazijoje vyko tėvų konferencija „Metakognityvinių kompetencijų ugdymas progimnazijos edukacinėse erdvėse“. Konferencijos tikslas – parodyti mokinių tėvams mokymosi perspektyvą – ko besimokančiajam reikės ateities žinių visuomenėje, informuoja lietuvių kalbos mokytoja Daiva Baranauskienė.
Tėveliai gausiai susirinko „Romuvoje“ ir buvo suskirstyti į grupeles. Kiekvienai grupei atiteko dviejų skirtingų pamokų tvarkaraštis. Nieko nelaukdami „mokiniai“ išsiskirstė po klases. O pamokų buvo įvairiausių: Istorijos ir informacinių technologijų mokytojos vedė integruotą pamoką „Istorija informacinių technologijų amžiuje“, kurios metu tėvai „Optivote“ sistema atliko interaktyvias užduotis. Chemijos mokytoja, pasitelkdama „AktivInspire“ programą, vedė pamoką „Tirpalų rūšys“. Kiek sudėtingesnės ir logikos reikalaujančios užduotys laukė matematikos pamokoje „Daugyba iš 11“. Lietuvių kalbos pamokų buvo daugiausiai – net trys. Intensyviausi mokslai vyko šokių pamokoje.
Po pamokų, kupini įspūdžių, tėvai grįžo į salę ir buvo dar labiau nustebinti. Ten jų laukė tikrų tikriausias mokinių sukonstruotas ir suprogramuotas robotas. Informacinių technologijų mokytoja Rita Nemanienė pristatė dar naują mokykloje robotikos mokslą ir akcentavo programavimo svarbą gyvenime. Daugelis tėvų pastebėjo ryškų skirtumą tarp savo laikų ir dabartinės mokyklos.

Parengė Romualda URBONAVIČIŪTĖ

Į viršų