2013-02-21 19

„Romuvos“ progimnazijoje vyko geros kaimynystės akcija „Pabūkime kartu“ – čia viešėjo „Saulės“ pradinės mokyklos ketvirtokai ir jų tėveliai.
„Romuvos“ progimnazijos archyvo nuotr.

„Romuvos“ progimnazijoje vyko geros kaimynystės akcija „Pabūkime kartu“. Progimnazijos bendruomenė pakvietė „Saulės“ pradinės mokyklos ketvirtokus ir jų tėvelius tam, kad šie pakeliautų edukaciniais „Romuvos“ labirintais, šiltai pabendrautų su šeimininkais prie arbatos puodelio, informuoja lietuvių kalbos mokytoja Daiva Baranauskienė.
Ketvirtokai traukė burtus ir kartu su tėvais buvo suskirstyti į grupes, ir kiekvienai grupei atiteko trijų skirtingų edukacinių užsiėmimų tvarkaraštis. Informacinių technologijų mokytoja vedė „Robotikos“ užsiėmimą. Vaikai patys tvirtino trūkstamas robotų detales, tobulino šias išmaniąsias mašinas. Nuo šių mokslo metų „Romuvos“ progimnazijoje vyksta „Robotikos“ užsiėmimai. Užsiėmimų metu mokiniai naudojasi „LEGO MINDSTORMS NXT 2.0“ robotais konstruktoriais.
Muzikos pamokoje grojo „Linksmasis“ orkestras – į tokį orkestrą suburti tėveliai, vaikai susipažino ne tik su įvairiais muzikos instrumentais, bet skudučiais kartu pagrojo kūrinuką „Boogie voogie“. Istorijos pamokoje „Įdomioji Lietuvos istorija“ buvo naudojama interaktyvi lenta, kurioje vaikai žaidė žaidimą „Knygnešys“, bandė atskirti pasakų personažus nuo istorinių. Už sėkmę pamokoje dalyviai traukė po staigmeną iš lobių dėžės. Lietuvių kalbos pamokoje tema „Ne STOP, bet OP“ mokytoja pasiūlė atlikti nesudėtingus kūrybinius žaidimus: pratęsti/rasti patarlės pabaigą, išspręsti kryžiažodį, sudėlioti žodį, ištaisyti klaidas. Matematikos pamokose „Matematika lengvai“ ir „Linksmoji matematika“ mokytojos mokė vaikus ir tėvelius labai greitai skaičiuoti. Žaisdami interaktyvioje lentoje, mokiniai ir jų tėveliai pakartojo sudėties, atimties veiksmus bei daugybos lentelę. Mamos labai nedrąsiai ėjo prie lentos spręsti uždavinių.
Technologijų pamokos vyko dvi. Vienoje buvo gaminami skirtukai knygai iš audinių, siūlų, karoliukų, kitoje pamokoje „Lėkštė, kuri šypsosi“ tėvai, naudodamiesi vaizdinėmis priemonėmis, kūrė lėkščių formas, o vaikai jas puošė ir dekoravo. Dviejose gamtos ir žmogaus pamokose „Augalai, gyvūnai, grybai šalia mūsų“ ir „Gyvosios gamtos karalystėse“ aktyviai naudotasi „SMART“ lenta ir „ActivInspire“ programa. Anglų kalbos pamokose: „Kūno dalys“, „Koks gyvūnas aš esu“, „Maistas, vaisiai, gėrimai“ buvo dirbama su planšetiniais kompiuteriais, interaktyviomis lentomis, žaidžiami interaktyvūs, dialoginiai žaidimai. Vaikai ir tėvai greitai išmoko nemažai naujų anglų kalbos žodžių.
Po pamokų, kupini įspūdžių, ketvirtokai bei jų tėveliai grįžo į salę ir vaišinosi arbata. Užvirė smagi diskusija apie tai, kaip įdomu yra mokytis šiuolaikiniam vaikui, kai galima pasitelkti tiek daug technologijų. Kalbėdami apie popamokinę veiklą, tėvai išskyrė sporto, šokių būrelius, stiprinančius ištvermę, menų būrelius, lavinančius fantaziją, informacinių technologijų, šaškių, šachmatų būrelius, ugdančius loginį mąstymą. Taip pat paminėti kraštotyros, istorijos būreliai. Vaikų atsakymai į klausimus buvo labai nuoširdūs.

Parengė Romualda URBONAVIČIŪTĖ

 

Į viršų