facebookgoogle twitter instagram youtube krepselis

darbo laikas

telefono nr el pastas

Prancūzijos pieno produktų gamybos kompanija "Danone" atsiėmė prašymą pripažinti jos produktų "Actimel" ir "Activia" naudą sveikatai, praneša BBC.

"Danone" iki šiol reklamavo savo jogurtinį gėrimą "Actimel" kaip priemonę sustiprinti savo natūralią organizmo apsaugą, o taip pat teigė, kad jogurtas "Activia" padeda virškinimui. Dabar kompanija teigia laukianti Europos maisto saugumo tarnybos išaiškinimo dėl produkcijos naudos pripažinimo proceso.

"Danone" jau dabar reklamuodama Prancūzijoje nebeskelbia apie "Actimel" ir "Activia" naudą. Didžiojoje Britanijoje "Actimel" reklama buvo uždrausta praėjusiais metais.

Šiuo metu Europos sistema, reguliuojanti teiginius dėl vieno ar kito produkto naudos, yra pereinamajame laikotarpyje. Iki šiol tai, ar produktas yra naudingas, nuspręsdavo atskiros šalies atitinkama priežiūros institucija.

Praėjusių metų spalį Didžiosios Britanijos reklamos standartų tarnyba nusprendė uždrausti "Actimel" reklama per televiziją po to, kai nusprendė, kad nėra įrodymų teigti, kad jogurtinis gėrimas padeda mokyklinio amžiaus vaikams apsisaugoti nuo ligų.

Ateityje bet kokiam reklaminiam teiginiui turės pritarti Europos priežiūros institucija, nors tokio pritarimo procesas vis dar derinamas. Kitas pasitarimas šiuo klausimu rengiamas birželio 1 d.

"Mes nusprendėme atsiimti prašymą, kuris buvo pateiktas Europos maisto saugumo tarnybai, kad galėtume pasirengti birželio 1 d. posėdžiui", - sakė "Danone" finansų direktorius Pjeras Andrė Terisas (Pierre-Andre Terisse).
ELTA 
Į viršų