facebookgoogle twitter instagram youtube krepselis

darbo laikas

telefono nr el pastas

Pirmadienį Šiaulių miesto savivaldybė pasirašė įsakymą, kuriuo sudarė darbo grupę dėl keleivinio kelių transporto miesto susisiekimo maršrutų Šiaulių mieste organizavimo. Kadangi didžioji dauguma maršrutų yra nekeista turbūt nuo 1986 metų ir nelabai atitinka šiuolaikinių šiauliečių poreikių, ketinama gerinti paslaugos kokybę optimizuojant pačius maršrutus. Svarstoma, jog kai kurie autobusai galėtų važiuoti lygiagrečiomis gatvėmis, kad kiti rajonai neliktų visiškai be susisiekimo. Darbo grupė aiškinsis, ką galima pakeisti, jog šiauliečiams būtų patogiau naudotis viešuoju transportu. Prieš porą metų Šiauliuose buvo panaikinti maršrutiniai mikroautobusai. Praėjo nemažai laiko ir miesto gyventojai turėjo priprasti prie kitokių važiavimo įpročių mieste. Tačiau gatvėje kalbinti miestiečiai vis dar pasigenda „mikriukų“. Daugelis su nostalgija pasakoja apie tuos laikus, kai nereikėdavo laukti autobusų, nes kur buvęs, kur nebuvęs visada iššokdavo „mikriukas“. Tad dauguma norėtų, jog vėl į gatves išvažiuotų „mikriukai“. Gal ne tokie patys, bet modernūs, pritaikyti mamoms su vežimėliais.

Roma: „Su „mikriukais“ buvo važiuoti patogiau“
– Labai būtų gerai, jei jie sugrįžtų, nes tai buvo labai patogus susisiekimas mieste. Pageidaučiau net kuo daugiau „mikriukų“. Praktika rodo, jog kai buvo „mikriukai“, daug greičiau nuvažiuodavau, kur man reikia. Pavyzdžiui, kai reikėdavo iš Kuršėnkelio trečiuoju autobusu vykti į namus, su „mikriuku“ iš karto važiuoju, o autobuso jau reikia laukti.

Greta: „Norėčiau, kad mieste važiuotų žemesni autobusai“
– Man nelabai reikalingi autobusai ir „mikriukai“, nes šiuo metu auginu vaiką ir visur vaikštau pėsčia. Todėl „mikriukai“ mažiau problemų kelia ir yra ne taip aktualus transportas, nes paprasčiausiai su vaikais jais važinėti sudėtinga būtų. Tačiau jei kada reikia pavažiuoti autobusu, pasijaučia rimti nepatogumai. Norėčiau, jog mieste važiuotų žemesni autobusai, tada į juos ir su vaiko vežimėliu būtų lengviau įlipti.

Ieva: „Mikriukų“ visai nepasigedau“
– Man gerai ir autobusai. Prisimenu tuos laikus, kada važinėdavo „mikriukai“. Tai jie mane net erzindavo, nes važiuoja neaišku kur ir kada. Šalia autobuso staiga privažiavęs „mikriukas“ net galvą susukdavo. Dabar man viskas aiškiau. Reikia važiuoti – lauki autobuso ir važiuoji. Tad „mikriukų“ visai nepasigedau.

Sigutė: „Norėtųsi sulaukti naujų ir modernių „mikriukų“
– Manau, kad reikia daryti viską, jog Šiaulių mieste būtų patogesnis susisiekimas. Ne visi važiuoja su tais „mikriukais“. Tačiau jei nutiktų taip, kad į miesto gatves vėl išvažiuotų maršrutiniai mikroautobusai, norėtųsi sulaukti naujų ir modernių.

Jelena: „Mieliau važinėčiau po miestą „mikriuku“
– Norėčiau, kad sugrįžtų „mikriukai“ ir jais keliauti žymiai patogiau, nes jie gali visur sustoti, kur tau reikia, o prie autobuso reikia taikytis pačiam. Autobusai neretai būna prigrūsti keleivių, todėl mieliau po miestą važinėčiau „mikriuku“.

Žaneta: „Nepajutau skirtumo, kada keitėsi susisiekimo paslaugos mieste“
– Aš Šiauliuose jau senokai negyvenu, tačiau gana dažnai atvažiuoju į šį miestą. Nepajutau skirtumo, kada keitėsi susisiekimo paslaugos mieste, nes kai lankausi Šiauliuose, visas veiksmas sukasi miesto centre ir naudotis viešuoju transportu paprasčiausiai neprireikia.

Danutė: „Vargu ar transporto daugės, kai mieste mažėja gyventojų“
– Manau, kad kiekvienas renkasi transportą pagal save. Kai kuriems, kai reikia greitai kur nors važiuoti, labai gerai buvo ir tie „mikriukai“. Pačiai gana retai prireikia skubiai lėkti kur, tačiau kuo daugiau transporto mieste, tuo lengvesnis susisiekimas. Tačiau vargu ar transporto daugės, kai mieste mažėja gyventojų.

Sigitas: „Man „mikriukai“ – tai vienas iš patogiausių transportų“
– Tiesiog trokštu ir meldžiuosi, kad mieste vėl turėtumėme „mikriukus“, nes tai vienas iš patogiausių transportų, kuriuo galima greitai keliauti. Vilnius turi, Kaunas turi, o Šiauliai – kažkoks keistas miestas. Manau, kad Šiaulių autobusų parkas turėtų turėti greitą transporto variantą, o jei tokio neturime, vadovai turėtų pasitraukti. Praktika rodo, kad kai buvo „mikriukai“, finansiškai net nebuvo naudinga važinėti savo automobiliu.

Kristina: „Su „mikriuku“ daug greičiau“
– Kadangi pačiai nereikia naudotis šiuo metu viešuoju transportu, tai ši problema mažiau aktuali, tačiau kai gyvenome sodų rajone, tai labai naudingi „mikriukai“ buvo, nes jais nuvažiuodavau kur man reikia daug greičiau. Be to, kai panaikino „mikriukus“, daug vairuotojų neteko darbo. Vienas iš tokių buvo ir mano tėtis.

Inga: „Norėčiau, kad vėl „mikriukai“ važinėtų“
– Važinėdavau „mikriukais“, kai reikėdavo vykti iš Rėkyvos į miestą, o dabar labai nepatogus susisiekimas. Ką darysi, važinėjame autobusais, tačiau jais važiuoja labai daug žmonių, jie būna prigrūsti ir kartais net atsistoti nėra vietos. Be to, autobusu į miestą vykstame žymiai ilgiau, todėl labai norėčiau, kad vėl „mikriukai važinėtų“.  

Monika: „Keliauju savo automobiliu“
– Paprasčiausiai nesinaudoju viešuoju transportu ir mieste visur važinėju savo automobiliu. Nepasigedau, kad mieste jau dvejus metus nebevažinėja  maršrutiniai mikroautobusai, nes jais niekada ir nesinaudodavau.

Darius: „Man „mikriukai“ buvo daug geriau nei autobusai“
– Labai norėčiau, kad vėl sulauktumėme miesto gatvėse „mikriukų“, nes jais keliauti daug greičiau ir patogiau. Nors pastaruoju metu mažai važiuoju viešuoju transportu, tačiau kai reikėdavo skubiai kur vykti, „mikriukai“ buvo daug geriau nei autobusai. Autobuso pabosta ir laukti.

Į viršų