facebookgoogle twitter instagram youtube krepselis

darbo laikas

telefono nr el pastas

Šiaulietis Jonas Vareikis (tikroji pavardė ir vardas redakcijai žinomi) neseniai lankėsi Indonezijoje, kur žmogus buvo labai nemaloniai nustebintas „Bitės” ryšio ypatumais. Skambinant iš Lietuvos, ryšio minutės kaina 5,73 Lt už minutę, o skambučiai iš Indonezijos į Lietuvą jam kainavę (pavertus litais) - 7,89 Lt (t. y., 2,16 Lt brangiau).

Reikalas tas, kad jis buvo priverstas nuolat skambinti į Lietuvą, kadangi artimieji ir verslo  partneriai, skambinę jam iš Lietuvos, kaskart sužinodavę, jog abonentas neva yra „ne ryšio zonoje”, nors jam pasiųstas sms žinutes žmogus gaudavo be problemų. Taigi visą laiką jam teko skambinti į Lietuvą ir, žinoma, mokėti atitinkamai brangiau.

J. Vareikis įsitikinęs, kad per buvimo Indonezijoje laiką dėl to patyrė nemažų nuostolių ir abejoja „Bitės” bei jos partnerių teikiamų paslaugų skaidrumu.

Dėl fakto kreipėmės į bendrovę „Bitė Lietuva” ir sulaukėme tokio turinio laiško, kurį pasirašė minėtos bendrovės atstovė ryšiams su visuomene Raminta Rimkienė. 

„Labai gaila, jog mūsų klientas nesikreipė į „Bitę“ realiu laiku, t. y. tuo metu, kai įvyko ryšio sutrikimai ir abonentas buvo nepasiekiamas. (Priminsime, jog klientas tuo metu buvo Indonezijoje, o ne kitoje gatvės pusėje, - aut. past.) Įprastai, paskambinus į klientų aptarnavimo departamentą, tokios problemos išsprendžiamos labai greitai. Apie ryšio sutrikimus „Bitę“ galėjo informuoti ir artimieji, kurie negalėjo prisiskambinti mūsų klientui.

Užsienyje „Bitė“, kaip ir kiti operatoriai, tiekia ryšį per partnerių tinklus. Kadangi, „Bitei“ šie kanalai nepriklauso, ryšio sutrikimų nefiksuoja ir mūsų sistemos. Kaip ir minėjau, informaciją apie gedimus įprastai gauname iš klientų. Apie tai informuojame partnerius, kurie nustato problemą ir pašalina gedimus.

Tačiau statistika rodo, kad ryšio sutrikimai yra itin reti ir skundų iš klientų sulaukiame tik pavieniais atvejais”.

Gal ir taip. Tačiau kiekvienam žmogui jo atvejis yra unikalus ir mažai guodžia, kad kitiems tokie dalykai retai tepasitaiko.

„Visa informacija apie pokalbių tarifus užsienio šalyse yra pateikiama „Bitės“ puslapyje. Atvykus į tam tikrą šalį, mūsų klientai gauna trumpąsias žinutes su pokalbių ir sms tarifais toje šalyje. (...) Savaime suprantama, už pokalbius Azijos šalyse teks sumokėti daugiau nei kitose šalyse. Todėl, jei nustatyti tarifai stebina nemaloniai, įprastai patariame apriboti pokalbius ir bendrauti kitomis priemonėmis – trumposiomis žinutėmis, kurios kainuoja mažiau”, - toliau skaitome laiške.

Puiki mintis! Nebent reikėjo pridurti, kad abonentas žinias į Lietuvą galėjo perduoti mušdamas tos egzotiškos šalies čiabuvių būgnus ir visai nemokamai. Tiesa paprasta: jeigu žmogus moka už paslaugas, jis turi teisę reikalauti, kad jos nepriklausytų nuo vėjo krypties ar Mėnulio fazės, bet veiktų be perstojo ir patikimai.

„Nepateikėte informacijos, kiek kartų mūsų klientui buvo skambinta iš Lietuvos. Įmanoma, jog tuo metu pats klientas buvo ne ryšio zonoje, t. y. tiesiog nepasiekiamas”, - laiško pabaigoje rašo „Bitės Lietuva” atstovė.

Matyt, neatidžiai skaitėte mūsų užklausimą: abonentą sms trumposios žinutės iš Lietuvos  pasiekdavo be jokių problemų! Be to, labai įdomu, kiek laiko ir pinigų  reikėtų norint verslo dalykus apsvarstyti bei suderinti trumposiomis sms žinutėmis?

"Šiaulių naujienų" inf. 

Į viršų