facebookgoogle twitter instagram youtube krepselis

darbo laikas

telefono nr el pastas

Tunas – vertinga bei mažai kaloringa skumbrinių šeimos žuvis. 100 g tuno „slypi“ 129 kalorijos. Žinoma, skaičius apytikris, nes tunų esama skirtingų rūšių, užaugančių nuo kelių dešimčių iki 700 kilogramų. Laikoma, kad jauno tuno mėsa yra švelnesnė, skanesnė.

Tuno salotų variacijų irgi nesuskaičiuotume. Bet ateina metas, kai norisi kažko savo, ir tada imi žmogus kurti bei improvizuoti.

Dažnai tuno salotos turi tokį ingredientą kaip kiaušiniai. Šitame recepte aš jų nenaudojau. Tunas ir taip skanus, be majonezo, be kiaušinių ar kitų „sunkiasvorių“ priedų.

Mūsų parduotuvėse šviežią tuną vargu ar rastume, tik konservai. Teko matyti prekyvietėse šaldytą tuną, kuris vargu ar daug skiriasi nuo konservuotojo savo maistine verte...

Jei jums svarbu kalorijos, pirkite tuno gabaliukus savo sultyse, kitu atveju galima naudoti tuno gabaliukus aliejuje. Turbūt atkreipėte dėmesį, jog ne „smulkintą tuną“, bet „tuno gabaliukus“. Nes skirtumas yra, ir nemažas.

Pradėkime nuo salotų. Naudojau raudonųjų burokėlių lapus, lapines salotas, Pekino kopūsto gabaliukus, pomidorus, krapus, raudonąjį svogūną. Visa tai kiek pasmulkiname, tačiau persistengti nederėtų. Juk darome salotas, o ne silosą... Pabarstome jūros druska, maltais juodaisiais pipirais, pašlakstome citrinos sultimis (nepadauginti) ir aromatizuotu (baziliko) aliejumi. Gerai išmaišome.

Į lėkštes porcijomis dedame daržoves, o ant viršaus – tuno gabaliukus. Vienai porcijai reikėtų apie 60 gramų konservuoto tuno.

Štai ir viskas. Skanaukime.

Į viršų