facebookgoogle twitter instagram youtube krepselis

darbo laikas

telefono nr el pastas

Dar vienas kulinarinių eksperimentų rezultatas. Dviem porcijoms reikės apie 150 g lapinių daržovių mišinio (galima jo nusipirkti arba pasiruošti patiems), pusės baklažano, 200–250 g kalakuto krūtinėlės, aliejaus, prieskonių.

Krūtinėlę supjaustome 1 centimetro storio griežinėliais. Lengvai paprieskoniuojame ir pakepame keptuvėje su nedaug aliejaus iš abiejų pusių. Jeigu mėsą traukia prie keptuvės dugno, kalorijų taupymo sumetimais galima dar įpilti šiek tiek vandens, bet nepadauginti.

Atvėsusią kalakutieną supjaustome arba suplėšome pailgais 2 centimetrų pločio ir maždaug 6–7 centimetrų ilgio gabalėliais.

Daržoves kiek pasmulkiname, pagardiname pjaustytu raudonuoju svogūnu, 2 šaukštais tyro aliejaus, citrinos sultimis, druska, maltais pipirais. Dėl spalvos įpjaustome pomidorą, prieš tai jam pašalinę skystą vidurinę dalį, kitaip mūsų salotos gali imti „plaukti“. Išmaišome.

Pusę baklažano nulupame, supjaustome nedideliais šiaudeliais, lengvai pasūdome bei pakepiname keptuvėje su trupučiu aliejaus. Leidžiame pravėsti.

Į plačias didesnes lėkštes dedame daržovių mišinį, aplink, pakraščiuose, – keptus kalakuto krūtinėlės gabaliukus. Ant viršaus užberiame kepinto baklažano.

Salotas valgome pačias vienas arba prikąsdami batonu.

Patiekalas puikiai tinka mėgstantiems nekaloringą maistą – tiesiog galima jo suvalgyti daugiau, nebijant nusižengti dietoms ar sveikos mitybos postulatams.

Į viršų