Vokietijos automobilių gamintojas BMW pristatė 2 naujos kartos dyzelinius variklius, kurie bus galingesni, leis automobiliui įsibėgėti greičiau, tačiau suvartos mažiau degalų ir sumažins CO2 emisijas. Į „BMW 520d“ montuojamo variklio galia išaugo iki 140kW/190AG, tačiau apetitas kurui sumažėjo iki 4,1/100km. O naujasis „BMW 518d“ su 110kW/150AG išvystančiu agregatu 100 kilometrų nuvažiuos su vos 4,2 l dyzelino.

Naujasis modelis – ekonomiškas ir dinamiškas
„Efektyvumas – viena stipriausių penktosios serijos BMW modelių savybių. Dėl ekonomiško degalų suvartojimo ir dinamiško vairavimo šie modeliai yra savo segmento bestseleriai. Manome, kad penktosios serijos sedanas ir „Touring“ versija su naujaisiais varikliais išlaikys tokią pačią sėkmę“, – sakė bendrovės „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Kurą suvartojimą, kuris artimas hibridiniams modeliams, ir dinamiškumo rodiklius 5 serijos BMW pasiekia su varikliuose įdiegta „BMW TwinPower Turbo“ technologija, aštuonių laipsnių išmania „Steptronic“ automatinė transmisija, stabdžių energijos regeneravimo sistema ir kitomis išmaniomis sistemomis.
Nors naujieji 2l darbinio tūrio, 4 cilindrų varikliai yra beveik 10% ekonomiškesni, BMW modeliai su šiais agregatais išlaikė savo dinamiškas savybes. „BMW 518d“ sedanas iki 100km/h įsibėgėja per 9,5 s, o „BMW 520d“ sedanas tokį patį greitį įveikia vos per 7,9 sekundės.

Greičių dėžė žinos kokią pavarą įjungti
Dinamišką ir drauge ekonomišką važiavimą užtikrina išmani „Steptronic“ automatinė transmisija, susieta su navigacijos sistema – ji montuojama ir tokiuose prabangiuose automobiliuose kaip „Rolls Royce Wraith“. Ši sistema pagal navigacijos duomenis įvertina kelią priekyje ir dar prieš atvažiuojant į posūkį jau žino, kurią pavarą įjungti. Tokia sistema ne tik užtikrina ekonomišką ir efektyvų važiavimą, bet ir padidina važiavimo komfortą. Taip pat su šia pavarų dėže „BMW 518d“ ir „520d“ iki 100 km/h įsibėgėja 0,1 ir 0,2 s greičiau.
Naujieji varikliai priklauso „BMW EfficientDynamics“ ir bus gaminami pagal naują BMW modulinę platformą. Ant jos sukurtų naujųjų variklių blokas bus išlieti iš aliuminio dėl ko pavyko sumažinti agregatų svorį 2 kilogramais ir pagerinti variklio darbo garsą.

Parengė Laima SIMAITYTĖ

Į viršų