facebookgoogle twitter instagram youtube krepselis

darbo laikas

telefono nr el pastas

Lietuvos bankų asociacijos užsakymu atlikta gyventojų apklausa parodė aukštą pasitikėjimą ir palankumą bankiniam sektoriui Lietuvoje. Savo banku (taip pat kaip ir bankais apskritai) pasitiki 87 proc. respondentų. Trys ketvirtadaliai (75 proc.) apklaustųjų bankų veiklą vertina teigiamai.

Dažniausiai, renkantis finansų įstaigą, atsižvelgiama į jos patikimumą (92 proc.), saugumą (88 proc.) ir sąžiningumą (83 proc.).

Tyrimo rezultatai taip pat parodė, kad labiau pasitiki ir palankiau bankus vertina moterys bei didmiesčių gyventojai.

Internetinė bankininkystė įvardinta kaip dažniausiai naudojama bankinė paslauga – ja naudojasi 70 proc. apklaustųjų. Ketvirtadalis, jungdamiesi prie interneto banko, naudoja banko kodų generatorių. Daugiau nei penktadalis (22 proc. apklaustųjų) naudojasi mobiliąja bankininkyste, maždaug tiek pat skambina banko informacijos telefonu.

Apsilankymai bankų skyriuose vis retesni – juose reguliariai lankosi tik dešimtadalis respondentų. Neseniai pristatytomis nuotolinėmis konsultacijomis internetu naudojasi 7 proc. apklaustųjų.

Tarp mokėjimo paslaugų pirmauja vietiniai pavedimai (91 proc.) ir debetinės mokėjimo kortelės (85 proc.). Kaip parodė apklausa, grynųjų pinigų operacijos bankomatuose Lietuvoje vis dar labai paklausios – jas atlieka 90 proc. apklaustųjų.

Tarp rečiau naudojamų bankų paslaugų atsidūrė tarptautiniai pervedimai (14 proc.), investavimo paslaugos (9 proc.), prekyba vertybiniais popieriais (4 proc.).

Labiausiai vartotojai patenkinti debetinės kortelės, vietinių pavedimų, grynųjų pinigų operacijos bankomate ir kreditinės kortelės paslaugomis.

Mažiausias pasitenkinimas išreikštas indėlių paslauga. Tokius rezultatus galima sieti su euro zonoje tebesitęsiančiomis nepatraukliomis palūkanų normomis.

Parengta pagal Lietuvos bankų asociaciją

Į viršų