Ne vienas šiaulietis važiuodamas pro Tilžės g. ir P. Cvirkos g. sankryžą bei Vilniaus g. ir Radviliškio g. sankryžą nustebo – čia netikėtai išdygo geltoni „koriai“. Vakar Savivaldybėje surengtoje spaudos konferencijoje valdžios atstovai atsiprašė, jog apie tai iš anksto neįspėjo gyventojų. „Mokomės iš savo klaidų“, – sakė jie ir informavo, kad ateities planuose – ir daugiau naujovių keliuose. Viskas – dėl gyventojų saugumo ir patogumo.

Dviejose sankryžose – geltonas „korys“
Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Giedrė Mendoza-Herrera informavo, kad Vilniuje ir Kaune labai pasiteisinęs geltonasis „korys“, įspėjantis neužstatyti sankryžos, jau atsirado ir keliose Šiaulių sankryžose: Tilžės g. ir P. Cvirkos g. bei Vilniaus g. ir Radviliškio g.

G. Mendozos-Herreros teigimu, Tilžės g. ir P. Cvirkos g. sankryža rytinio ir vakarinio piko metu „užsikiša“, nes automobiliai nespėja išvažiuoti iš sankryžos, o kita kryptimi nepravažiuoja. Kitaip tariant, sankryža tampa nelaidi.

„Sprendimas elementarus: matai „korį“, vizualiai įvertini ar per „žalią“ spėsi užbaigti manevrą, t. y. išvažiuoti iš „korio“. Jeigu taip – važiuoji, jeigu matai, kad nespėsi – lauki kito žalio signalo“, – aiškina ji.

Rekonstravus Serbentų ir Vilniaus gatvių sankryžos šviesoforą taip pat iškilo problema – rytais sunku išsukti į Vilniaus g. iš Radviliškio g., todėl ir čia nuspręsta nubraižyti geltoną „korį“, kad automobiliai galėtų išsukti bent į dešinę juostą. „Gana pigus ir greitas sprendimo būdas“, – teigė G. Mendoza-Herrera ir pridūrė, kad jeigu pavyks šis eksperimentas, ateityje siūlys, jog geltonas „korys“ atsirastų Vytauto g. ir Vasario 16-osios g. sankryžoje.

Vaikų kelionės į mokyklą palengvės
Posėdžiavusi Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Saugaus eismo komisija svarstė ir dar vieną problemą, kylančią Gumbinės gatvėje. Gyventojai ne kartą piktinosi, kad teritorijoje šalia išsukimo į Kuršėnkelio žiedą nėra įrengti šaligatviai, perėjos neatitinka reikalavimų ir pan. Valdžia teigia, kad artimiausiu metu šaligatvių įrengti čia nepavyks. Tačiau dėl gyventojų saugumo greitu metu planuojama pastatyti greitį ribojančius ženklus – 30 km/h.

„Kol gyventojai pripras, čia aktyviau patruliuos policijos pareigūnai ir stebės, ar laikomasi tvarkos“, – sakė Saugaus eismo komisijos pirmininkė G. Mendoza-Herrera. Taip pat neatmetama galimybė, kad šia atkarpa bus leidžiama važiuoti tik lengviesiems automobiliams.

Šiaulių miesto savivaldybė sulaukia daug skundų ir dėl to, kad Dvaro gatve nevažiuoja viešasis transportas. Esą nemažai problemų kyla Vinco Kudirkos progimnaziją lankantiems mokiniams, taip pat besimokantiems Šiaulių darbo rinkos mokymo centre. „Ypač daug prašymų gauta iš neįgaliųjų“, – pažymėjo G. Mendoza-Herrera.

Miesto keleivinio kelių transporto komisija atsižvelgė į gyventojų prašymus ir nusprendė, jog 5-ąjį autobusų maršrutą reikia nukreipti Dvaro gatve. Kada tai bus padaryta, kol kas neaišku. „Busturas“ tam jau yra pasiruošęs. Šią vasarą 5-asis autobusas Dvaro gatve jau tikrai važiuos“, – teigė Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius Eduardas Bivainis.

Neliks pamiršti ir dviračių takai
Vakar Šiaulių miesto savivaldybės tinklalapyje paskelbta apklausa dėl dviračių tako: „Ar pritariate dviračių tako palei Tilžės gatvę pratęsimui nuo senojo viaduko iki sankryžos su Pakruojo gatve?“

Žurnalistai teiravosi, kodėl siūloma pratęsti dviračių taką būtent iki Pakruojo gatvės. Valdžios atstovų teigimu, buvo svarstomos ir kitos alternatyvos: įrengti dviračių taką Architektų arba Bačiūnų gatvėse, bet visgi apsistota ties ta mintimi. „Nes Šiauliai dviračių tako nuo senojo viaduko kaip ir neturi“, – sakė administracijos direktorius E. Bivainis ir pridūrė, kad iš tiesų dviračių takas, kuriuo galima pasiekti net Kryžių kalną, kaip ir yra, tačiau jis – tai vienoje, tai kitoje pusėje. Todėl, jo nuomone, būtų protingiau turėti vieną normalų dviračių taką nei daug pabarstytų atkarpų.
Tilžės g. ir P. Cvirkos g. bei Vilniaus g. ir Radviliškio g. sankryžose atsirado geltonasis korys.

Į viršų