Profesionalūs parfumeriai kvepalus laiko ypatingu įvaizdžio elementu, neretai netgi svarbesniu už ryškiausią stiliaus akcentą – skarelę, diržą, išskirtinį papuošalą ar netgi unikalią drabužio detalę. Žmogų lydintis kvepalų aromatas neretai įvardijamas kaip intymiausias būdas pasidalyti savo skoniu, išreikšti nuotaiką ar pabrėžti charakterį. Deja, tačiau vis dar dažniau linkstama dalyti patarimus, kaip susikurti praktišką ar išskirtinį garderobą, negu patarimus, kaip išsirinkti sau tinkamiausius kvepalus ir priežastis, kodėl tai daryti reikėtų atsakingai. Tad kaip juos išsirinkti ir palikti neužmirštamą įspūdį aplinkiniams?

Parfumeriai išskiria penkis veiksnius, kuo svarbūs yra kvepalai. Tą faktą, kad naudodamiesi kvepalais kvepėsite puikiai, palikite nuošalyje. Tai žinoma visiems, tačiau tai tikrai ne vienintelė priežastis, kodėl vertėtų negailėti sau gerų kvepalų.

Priežastys, kodėl reikalingi kvepalai

Aromaterapijos veiksnys. Kvepalai iš esmės yra vienas kitą papildančių ingredientų ir eterinių aliejų mišinys, kurį sudaro trijų natų grupės. Skirtingi eteriniai aliejai turi skirtingą poveikį, tad nereikėtų nustebti, kad kvepalai gali padėti nuraminti protą ir atpalaiduoti kūną. Jie netgi gali sumažinti streso sukeliamą neigiamą poveikį.

Pasitikėjimo veiksnys. Ne tik reklamose, bet ir kasdienybėje sau dėmesį skiriantys žmonės visuomet nešiojasi gerų kvepalų buteliuką ir pasipurškia jais prieš kiekvieną reikšmingesnį susitikimą. Ilgainiui tai tampa stipriu įpročiu, kurį suformuoti padeda prabangaus kvapo kuriamas pasitikėjimas savimi ir indėlis kuriant savo identitetą. Įrodyta, kad tik apie 10 procentų paliekamo įspūdžio sudaro ištarti žodžiai, likusią dalį sudaro kūno kalba, išvaizda ir, be abejo, įsimintinas aromatas. Taigi prie elegantiškų drabužių bei išpuoselėtos išvaizdos reikėtų derinti ir kvapą.

Patrauklumo veiksnys. Ar pritariate, kad pasitikėjimas savimi yra daug patrauklesnis, nei fizinė išvaizda? Dauguma dažniau prisimena žmogaus spinduliuojamą pasitikėjimą savimi, o ne, pavyzdžiui, gerai atliktą makiažą. Natūralu, kad jei nišiniai kvepalai didina žmogaus pasitikėjimą savimi, tai greičiausiai jis atrodo patrauklesnis kitų akyse. Be to, kvepalai turi daug feromonų, kurie be jokios abejonės daro įtaką sutiktiems žmonėms.

Ilgalaikio įspūdžio veiksnys. Prieš tai išvardytos priežastys, kodėl verta naudoti kvepalus, veda prie kitos minties – jei labiau pasitikėsite savimi, atrodysite patraukliau kitam asmeniui, todėl ir įspūdį paliksite stipresnį bei įsimintinesnį. Žmogus gimsta turėdamas penkis pojūčius: uoslės, regos, klausos, skonio ir lytėjimo. Uoslė ir rega – arba kitaip kvapas ir vaizdas – tai pirmasis įspūdis, kurį kas nors gali susidaryti apie jus. Dėl šios priežasties kvapas yra labai svarbus.

Prisiminimų ir sukeltų minčių veiksnys. Tai, ką žmogus patiria per penkis svarbiausius savo pojūčius, susieja jį su tam tikra vieta, laiku, asmeniu ar proga. Pavyzdžiui, jei tekėdama moteris kvėpinosi „Chanel No 5“ kvapu, tikėtina, kad vos užuodus tą kvapą, ji mintimis sugrįš būtent į tą dieną ir prisimins svarbiausią įvykį. Tad taip, kaip kvapai siejami su įsimintinais įvykiais, taip jie siejami ir su žmonėmis. Aromato originalumas ir jo dermė su asmeniu tampa tarsi asmens vizitinė kortelė. Kvėpinkitės, kad žmonių minioje taptumėte išskirtine asmenybe!

Kaip išsirinkti kvepalus?

Kvepalų reikšmė išties didelė, tačiau kartais suglumina žinių trūkumas ir nežinojimas, kokią kvapo rūšį rinktis. Jų yra kelios: odekolonas (EDC), tualetinis vanduo (EDT), parfumuotas / kvapusis vanduo (EDP) ir kvepalai (PP arba EP). Visų šių kvapų rūšių skirtumas – kvapo intensyvumas. Pavyzdžiui, odekolono sudėtyje yra mažiausia kvapiųjų medžiagų koncentraciją, todėl jo aromatas išlieka maždaug iki 2 valandų. Tualetinio vandens aromatas gali išlikti iki 4 valandų, parfumuoto vandens – iki 6 valandų, o tikrų kvepalų – visą dieną ar netgi dar ilgiau, nes jų sudėtyje yra didžiausia kvapiųjų medžiagų koncentracija. Nuo kvapo rūšies priklauso ir jo kaina, tačiau parfumeriai visuomet pataria rinktis tai, kas maloniausia širdžiai, nes kvapas – išskirtinė asmenybės ir jos stiliaus dalis.

Patrick Suskind, parašęs žymią istoriją „Kvepalai. Vieno žudiko istorija“, yra pasakęs, kad „kvapo įtaiga stipresnė už žodžius, reginius, jausmus ir valią. Kvapo įtaigai neįmanoma atsispirti, jis patenka į mus kaip oras į plaučius, jis užlieja mus, tiesiog užtvindo ir niekas negali nuo jo apsiginti.“ Ar norite tokių kvepalų? Ziuzi.lt – puiki vieta juos atrasti! „Ziuzi“ asortimente ne tik aukštos kokybės originalūs kvepalai, bet ir kvepalų rinkiniai, kuriuos itin populiaru dovanoti įvairiomis švenčių progomis.

REKLAMA

Į viršų