facebookgoogle twitter instagram youtube krepselis

darbo laikas

telefono nr el pastas

Kažin, ar labai paprasta būtų rasti žmogų, kuris pirmą kartą girdėtų apie Nike. Šis, tarptautinėje rinkoje veikiantis prekės ženklas yra puikiai žinomas dėl gaminamų sportinių reikmenų, rūbų bei avalynės. Kalbant apie pastarąją, kyla klausimas: kuo Nike batai yra tokie ypatingi? Kodėl Nike kedus ženklus renkasi žymūs sportininkai bei garsenybės? Ir galiausiai, kuo Nike batai skiriasi nuo kitų šio prekės ženklo konkurentų gaminamos avalynės?

Išskirtinis avalynės patogumas. Kiekvienas gali aiškinti esąs neišrankus ir neieškantis stebuklų besirenkant naujų batų porą. Visgi, kiekvienas žmogus, kuris yra bent kartą avėjęs (žinoma, originalių) Nike batų porą, jums neabejotinai patvirtins, kad tai yra batai, kurių jis nekeistų į jokius kitus. Kodėl? Atsakymas paprastas ir nuspėjamas. Dėl troškimo Nike turimus batus pakeisti kita, lygiai tokia pat Nike pora, yra kaltas patogumas. Žinoma, galima sakyti, kad patogumas, tai yra labai subjektyvus dalykas. Priklausomai nuo pėdos, fiziologinių duomenų juk vienam žmogui gali būti patogūs vieni sportiniai bateliai, kitam kiti. Visgi, čia turime tam tikrą unikalų atvejį: išskirtinį patogumą, kad ir kaip banaliai ir nuvalkiotai tai beskambėtų. O jis, matuojantis Nike bei kitų gamintojų batus, o ypatingai išbandžius tiek vienus, tiek kitus ilgose distancijose, puikiai atsiskleidžia.

Inovacijos. Manoma, kad Nike nuolat pranoksta patys save avalynės patogumo atžvilgiu ir plečia turimų gerbėjų ratą dėl to, kad nuolat investuoja į inovacijų paieškas. Šis gamintojas geriausiai atliepia į sparčiai besikeičiančius klientų lūkesčius ir dažnai juos net nuspėja į ateitį. Tai reiškia, kad tiek gaminio dizaino, tiek jo kokybės bei technologijos naujovių atžvilgiu dirba gausi profesionalų komanda. Tiesa, kaip matome iš rezultatų – labai sėkmingai. Deja, šis prekės ženklas neturi ant kulnų lipančio konkurento ir tebėra stabiliai nuo jų „atsiplėšęs“ – nuolat yra bent keletu žingsnių priekyje. Tad, nespėjantys koja kojon su šiuolaikiniu gyvenimo tempu neturi kito pasirinkimo kaip tik sekti paskui Nike ir tikėtis, kad ateis diena, kai pavyks šį prekės ženklą pasivyti.

Visuomenėje gajus prekės ženklo ir kokybės siejimas. Galima pastebėti, kad Nike batai bei pats prekinis ženklas tarytum yra kokybės sinonimas. Didelė patirtis, geriausi savo srities profesionalai, visame pasaulyje garsūs mados kūrėjai: visa tai leidžia sukurti produktą, kuris nenuviltų savo kokybe. Greičiau jau priešingai, paliktų gilų rėžį atmintyje dėl savo patogumo ir avalynės išvaizdos, po jos intensyvaus nešiojimo ilgą laiką. Tai nereiškia, kad su kitais sportinės avalynės gamintojais nedirba profesionalai. Galbūt jų dirba dar daugiau nei Nike kūrėjų komandoje. Tačiau tai, kad Nike prekės ženklas sparčiai auga ir plečia savo parduotuvių tinklą visame pasaulyje, pripažinkime, daug leidžia suprasti.

Klientų pasitikėjimas, kuris gaunamas avansu. Kitaip tariant, visuomenėje vyrauja išankstinis teigiamas požiūris ir dideli lūkesčiai šio prekės ženklo avalynės atžvilgiu. Žinoma, galima daryti išvadas, kad klientų prieš įsigyjant prekę turėti lūkesčiai yra pateisinami su kaupu. Nes pozityvus Nike avalynės vertinimas visuomenėje ne tik išlieka stabilus, bet ir nuolat auga. Toks pozityvumas kitų sporto prekių gamintojų atžvilgiu nėra pastebimas. Tai puikiai įrodo statistiniai duomenys: 2018 m. Jungtinėse Amerikos Valstijose net 40% visų parduodamų sporto prekių sudarė Nike prekės ženklo gaminiai. Įspūdinga, ar ne? Tai tik dar vienas taškas Nike naudai!

Profesionali komunikacija apie batų kokybę. Visi jau iki šiol paminėti Nike privalumai ir tai, kad apie juos žino bene kiekvienas žmogus, leidžia manyti, kad šio prekės ženklo komunikacija yra išties sėkminga. Ir išties, „swoosh“ ženkliukas atpažįstamas visur, nepriklausomai nuo to, kurioje šalyje bebūtum. Sunku būtų tikėtis, kad informacija apie šį prekės ženklą sklinda tik „iš lūpų į lūpas“. Nes Nike prekės ženklas investuoja į reklamą socialiniuose tinkluose, bendradarbiauja su profesionaliais sportininkais, daug dėmesio skiria video reklamai. Tai galima vadinti dar vienu ryškiu skirtumu lyginant Nike prekės ženklą bei jo konkurentus. Nors pastangų ir matyti, tačiau tokį sporto prekių gamintoją-gigantą kaip Nike sunku pranokti visais atžvilgiais. Tame tarpe ir pranokti komunikuojant apie kuriamą avalynę bei jos privalumus.

Į viršų