Ketvirtadienį Vilniaus lokomotyvų remonto depe iškilmingai pristatytas naujas manevrinis šilumvežis TEM TMH. Sillamae uostui Estijoje skirtas šilumvežis pagamintas trijų įmonių - Vilniaus lokomotyvų depo (VLRD), CZ LOKO (Čekijos Respublika) ir TRANSMAŠHOLDING (Rusijos Federacija) - pastangomis.

Pirmajame eksportui į Estiją skirtame šilumvežyje sumontuotas naujas padidinto galingumo 1550 kWt (2079 AJ) variklis. Jo dėka šis TEM TMH lygioje vietoje gali patraukti net 7000 tonų svorio traukinio sąstatą.

Anot VLRD direktoriaus Valento Stadalnyko, lyginant su seno tipo varikliu, dyzelinio kuro ekonomija dabar siekia apie 30 proc., o variklinės alyvos - apie 60 proc. Kadangi aušinimo sistema pildoma antifrizu, variklį galima užvesti ir esant minusinei 15 laipsnių temperatūrai.

Antrinė AB "Lietuvos geležinkeliai" įmonė VLRD jau yra pagaminusi 11 naujųjų manevrinių šilumvežių TEM TMH su 1455 kWt galios dyzeliniais varikliais CAT 3512 B, kurie sėkmingai dirba keliuose..

2004-2011 m. AB "Lietuvos geležinkeliai" naujiems prekiniams riedmenims įsigyti ir gaminti bei seniems modernizuoti investavo daugiau kaip milijardą litų. Planuojama iki 2017 m. į šios rūšies riedmenis dar investuoti per 350 milijonų litų.

Eltos inf.
Į viršų