Pernai 130 mln. Kinijos gyventojų pirkinius įsigijo internetu už daugiau nei 390 mlrd. dolerių sumą, pirmadienį praneša agentūra "Xinhua".

Lyginant su 2008 metais, bendra prekybos apyvarta internetu Kinijoje išaugo 90,7 proc., o pirkėjų skaičius išaugo 50 mln. žmonių. Prekybos internetu apyvarta sudarė 2,1 proc. bendros Kinijos mažmeninių pardavimų apimties. Palyginti su 2008 metais šis rodiklis išaugo 1,3 procento. Tuo pačiu nusiskundimų dėl perkamos internetu produkcijos kokybės skaičius sumažėjo 27,5 procento. Populiariausios prekės, perkamos Kinijos pirkėjų internetu, yra drabužiai, kosmetika ir skaitmeninė technika. Prognozuojama, kad šiais metais pardavimų internetu apimtys Kinijoje toliau augs. 
ELTA 
Į viršų